Subject: Risti eratee ristumise laiendamise projekteerimistingimused
From: "Marek Sakk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 14:44:40 +0200

Tere!

Risti päikesepargi ehituse tarvis on vajalik olemasoleva ristumiskoha
laiendamine (ümberehitamine). Päikesepargi ehituseks on planeeritud
kasutada olemasoleva eratee ristumiskohta riigitee nr 9 Ääsmäe – Haapsalu
– Rohuküla teel, km 33,973 – Vanapagana tee ( eratee nr 5180382).

Palun väljastada projekteerimise nõuded ristumikohtadele, et saaksime
nendega projekti koostamisel arvestada. Küsimuste või täpsustuste korral
võtke palun ühendust.

Parimate soovidega / With best regards,

MAREK SAKK

Ehitusjuht | Construction Manager | Estonia

+372 5782 7368
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

sunly.ee <http://www.sunly.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.